Kaan-mom S_ozlem rotarix yaptırdım 2 ay aşısından 2 gün sonra yapıldı. Sağlık ocağında yaptırdım ben bebeğin aç olması ve aşıdan sonra 45 dakka 1 saat falan geri çıkarmaması için beslememek gerekiyor.
Duygusm S_ozlem Doktorumuz önce rotateq düşündü sonra rotarix verdi. Rotateq temini biraz sıkıntılıymış sanırım, son dozunu bulamama ihtimalimiz var demişti. İlk dozu 3 aylıkken olduk. 5 aylık, ikinci dozu olacağız.
S_ozlem Duygusm size doktorunuz mu onerdi asiyi yoksa siz kendinizmi talep ettiniz? Bana doktorumuz bisey demedi forumda gorunce arastirdim doktora sordum isterseniz tabi asi yapabiliriz dedi
Duygusm S_ozlem Bizim gelişim kartına doğrudan planlayarak kendisi yazmıştı, yapmamız lazım demişti. Biz de yaptıracaktık zaten, bence önemli bir aşı.
Anne_6 S_ozlem hafta olarak bilmiyorum. Uygulamada bebeğiniz kaç aylık ve günlük. Doktorunuzla görüşün. 3 ayı tamamlayınca yapılabiliyor. 4 aylık olursanız ilk doz başlanmaz. Zamanı fazla kaçırmayın dikkat edin.
S_ozlem Duygusm bizimki cocuk saglikli , gelisimide iyi , astim hastasi degil yaptirmaniza gerek yok ama genede sizin karariniz dedi. Bilemedim ama yaptirmak istiyorum sanki ne kaybederim ki.
Hacerevgin Bom Verem aşısı ile verdirtmemislerdi verem aşısından 1 ay sonra verdirttiler canlı mikrop uygulandığı için ama ne bileyim herkes birseyler yapiyor 🤷♀️