Iyi gunler anneler. Rotavirusu asisi yaptiricam rotateq mi rotarix mi yaptirsam diye ikilemde kaldim. Bebegim 3 ay 10 gunluk olcak yani 13 hafta 2 gunluk olacak asiyi yaptiracagim gun.
Rotateq in icerigine bakinca 12 ci haftaya kadar ilk doz yapilsin diyor rotarix te ise 16 haftaya kadar. Rotateq 3 doz rotarix 2 doz seklinde. Siz hangisini yaptirdiniz ve kac haftalikti bebeginiz gecmi kaldim acaba ? Ve unutmadan bu asilar oral yoluyla oldugundan dolayi eczaneden alip biz veremiyormuyuz illaki doktor a mi gitmeli ?
Yorumlarinizi bekliyorum 😊🥰