esra0474 Esracımmm… Üç gündür boğazımda böyle hafif bir tahriş var gibi. Birde sırt ağrısı. Gidemiyorum teste. Çünkü konuştukça ve okudukça sanki etkileniyormuşum gibi geliyor. Üç gün önce bir arkadaşımla yarım saat bunu konuştuk ve boğazım ağrımaya başladı. Bazen ekmek almaya gidiyordum artık onada gitmiyorum. Eşim maskesini çıkarmıyor, işyeri çok güvenli. Ama sokak satıcısından bile korkar oldum. Yaani korona değil psikolojisi yıktı beni. Herşeyi yıkamaktan, sürekli temizlik yapmaktan ellerim egzema oldu. Allah’ıma dua ediyorum bir an önce aşı vs bulunsun.