esra0474 semptomları p.tesi gostermeye başladım temaslıydım hemen test yapildı dun pozitif olduğumu öğrendim ilac verildi ama emzirmiceksin denildi kızım aşırı düşkün bıraktırmak zulüm olacak yemiyor icmiyor bensiz zaten p.tesi salı agrilarim vardi bugun daha iyim şükür ilaç kullanamıyorum