Aybarskomm tatlım bez bağlama yönteminden kaynaklı. Bezi bağlamadan önce lastiklerini iyice aç gerdir bezi tamamen açıp dümdüz yapki lastikleri esnesin. Bağladıktan sonra da bezin ortasından tutp biraz kendine doğru çek ve lastikleri sadece bebeğin özel bölgesini kapatacağı kadar bağla. Eskiden kalçasına kadar bez kalırdı öyle iz yapardı. Bebeğim 10 kilo 4 numaraya yeni geçtim asla iz yok. Prima aktif bebek kullanıyorum. Bi de primanın bez nasıl bağlanmalı diye bi videosu vardı onu da izlemeni tavsiye ederim. Boşuna büyük numaraya geçme hem sızdırır hem de ekonomik olarak zorlayabilir.