Aybarskomm Kızlar bebeğim 8700 kilo 4 numara bez kullanıyoruz ama bezin lastikleri çok iz yapıyor bebegime ne yapmalıyim önerisi olan varmı çok sıkmıyorum da bezi neden böyle oluyor anlamadim
Alininannesi26 Aybarskomm benimkide öyle ben bezin lastiklerini kopartiyorum çok şükür şimdi iz yapmıyor
masalsii Selinsu1 benım bebegım 7 kilo 100 gram falan suan 4 numara aldım 270 li paket yarın başlarım kullanmaya inşallah sıkmaz😂
Alininannesi26 Aybarskomm 6 Aysa neden 4 numara kullaniyorsunki 5 kullan yada 6 4 küçük geliyordur ondan
AdaLila Alininannesi26 benim bebeğimde 6aylık 8700kilosu ama 3numara bez kullanıyorum hiç sıkıntıda yaşamadım ama 5numara için erken bence
masalsii Aybarskomm ben prima ve sleeppy kullanıyorum mesela suan 7,100 kg sleepyde 4 primada 3 ama sanki 3 biraz kücük geliyor artık yanlardan sızdırma olarak ikisinde de hiç sorun yaşamadım sadece prima bir tık daha kuru tutuyor
Deletedmom418 Aybarskomm bende onu kullanıyorum iki aylık bebişim bacaklarına acayip iz oluyor bende ortadan lastiği koparıyorum bakalım
Alininannesi26 AdaLila benim bebeğimde 4 aylık senin bebeğinin kilosuna yakın nerdeyse 700 Gr eksik ben ben 4 numara kullaniyorum
Selinsu1 masalsii sleepy azda olsa illaki iz yapiyo zaten havada sicak. Ic lastiklerini söküverirsin olmazsa
masalsii Selinsu1 3+ numara kullanıyorduk Bez bitince prima aktif bebek aldım bi paket 4 biraz büyük geldi gözüme oda pişik yaptı bugun biraz kızarmıştı poposu
LadyMarmalade Aybarskomm ben 1 numara büyük almıştım yine de yapmıştı sıkı bağlamıyorum yine de yapıyor lastikleri koparıyorum bu sefer kaka yaptığında kakası taşıyor. Çözüm bulamadım 🤦🏻♀️