Didem52miray Daha bugün sağlık ocağında ki ebemiz bebeklerde belirti olmuyor hafif atlatıyor dedi Korkmayın, benim kızıma da 5aylikken test yaptılar negatif çıkmıştı Rabbim şifa versin bitsin Allah’ım artık bu illet 😥😥
2cocukluanne222 betulbusra yok bebeklere çocuklara ilaç yok cnm bizde çok korkmuştum eğer korona buysa normal usutme enfeksiyon grip zature gibi işte
aysebern18 Deletedmom_12 hastanelerde yer yok diyolar nasıl yatış istediler eşiminde ateşi hala düşmedi düşmüyor kan değerleride kötü ne sıkıntılı işlermiş 🤦🏻♀️
Deletedmom_12 aysebern18 Biz geçireli 1 ayı geçti o zmanlar yer olamayacak kadar değildi ama şu son günlerde aşırı arttı canm gerçekten yer yok arkadaşlarımda çok duydum durumu kötü olupta hastaneye yatirilmayan.Hemde çok sıkıntılı ben teyzemi kaybettim bu illet virüsten 😢
Nehir06 Allah yardimcimiz olsunn benimesiminde test sonucunu bekliyoruz isyerindeki arkadasi pozitif cikmisti evde karantinada cok zormus:(
aysebern18 Deletedmom_12 Allah rahmet eylesin canım.. şimdi ekranlardaki rakamlar yalandan ibaret türkiye geneli 1500 vaka şaka gibi sadece ankarada üç bin beş bin çevremizde o kadar çok ki bu ara pozitif yazıklar olsun