Benimde hiç göğüs ucum yoktu doğumdan ertesi gün hemen aldım acısına dayanamayıp öyle bir yara oldu ki. 1 aylık oldu olmadı tam hatırlamıyorum o zaman bıraktım. Aslında ben çok zor bıraktım kızım zorlanmadı hemen memeyi aldı. Ben ya yine yara olursa diye korkmuştum ama olmadi cok şükür