AlpBurcu merhaba. Ben ilk doğduğunda hiçbir şekilde memeyi almadı. Sağarak biberonla verdim. Sonradan silikon ucu teklif ettim, kabul etti. Epey bir emdikten sonra Birgün silikonsuz teklif ettim, direk aldı. Bizde süreç böyle gelişti. Fakat silikon ucu bırakırken emziği de bıraktı. Bilginize 🙂 sevgiler