Ebrarinannesi02 geçmiş olsun Allahım hiç bir anneye yaşatmasın.
bende 28 yaşındayım ilk gebeliğimdi 19. Haftamda lekelenmelerim olmuştu sorun görmediler, sonra kanamalar arttı hastanede kaldım plasenta previa dendi, ne olur ne olmaz diye ciğer geliştirici yapıldı taburcu oldum 5 gün kalıp. Eve geldim 2 gün içinde sancılarım başladı hastaneye yatış yapıldı durdurmaya çalıştılar sancılar durmadı suyumda geldi bebeği aldılar sezeryanla 28 haftalıktı. 1050 gr doğdu 69 gün küvezde kaldı. 22 şubatta doğmuştu🥰 6 ay geçti bile.