Kbraasahnn06 Bende de 4 tane var sol kolumda Mustafa Kemal Atatürk imzası var sağ bileğimde tarih var sağ kolumda kelebek ve boynumun altında yazı var 😂🦋
Dykdyk Pinars ensemde kardeşimin adı yazıyor. Kolumun iç kas kısmında ikizlerimin ismi. Birde bileğimde yıldız dövmesi var.
Deletedmom5284 Pinars üç tane var bende de ikisini 16 yaşında yaptırmıştım sanırım diğerini de nişanlıyken eşim yaptırmıştı
Denizanne 15 tane var hepsi old school modeller. Doğumdan sonra ve hamilelikte yaptıramadımen yakın zamanda bi kaç tane daha istiyorum
Denizanne Pinars kollarımda ve gögüs tahtası denen yerlerde var sadece inşallah bacaklara giricem bi sonrakine. Herhangi anlamı olan şeyler değiller old school çoğu da renkli
2pasaAnnesiii Pinars 2 ane oğlum var onlarin adı yazılı şimdide enseme yaptırmak istiyorum tarih yazdırıcam ama nasıl bisey olması konusunda hâlâ kararsizim bana kalsa her yerime yaptırırım ama ne eşim ne kendi ailem pek sevmiyo 🤪🤪
Uzaymekiii Pinars 3 tane var biri ayağımın yanında bir yazı diğer ikisi de el yüzük parmağımın üstünde ve yanında kızımın ve eşimin baş harfleri daha yaptıracaklarım da var pandemi bitsin de gideyim diye bekliyorum🤷🏻♀️🤭
Hasderluna Pinars benim iki dövmem var. Bir tanesi kürek kemiğimin orda “fly me to the moon” yazıyor ufacık bir roket var yanında. Diğeri sağ kolumda “Totoro” dövmesi 😄 kızım ve eşimle ilgili dövme yaptırmayı da çok istiyorum parayı bulduğum gibi yaparım 😆
Mora Minimal dövmeler çok güzel duruyor gerçekten ama her şeyden hemen sıkılan biriyim acaba sıkılır mıyım diye cesaret edemiyorum🧐😁
Hasderluna Mora ben de dövme yaptırmadan önce öyle derdim ama şimdi sanki doğduğumdan beri o dövmeleri taşıyor gibiyim gözüme bile gelmiyor 😄 eşimin kolu dövme kaplı, abimin omzu ve kolu kaplı onlar bile öyle diyor
esra0474 Pinars benim var. 2 tane. Biri kolumun içinde. Rahmetli annem ve babamın başharflerinden oluşan bir kelebek. Diğeri sol göğsümün yukarısında, “hasta la victoria siempre “ yazıyor. ☺️