Masalikoo 3 dövmem var minimal şekilde omuzda bileğimde ve köprücük kemiği altında ha bıraksalar devamı gelir miydi gelirdi birde kolumda tatlı bi renkli dövme isterdim ama eşim hiçç sevmiyor o yüzden kaldık böyle 😂
Yoan Pinars üç tane dövmem var biri sağ kolumun iç kısmında Atatürk imzası. Diğeri sol omzumun arkasında minik bir stetoskop. Sonuncusu da oğlumun ses kaydındaki ses dalgası sol bileğimde
Bgmbgmbgm Pinars 4 tane var bayılıyorum.. Atatürk imzası var. Bi tane ingilizce yazı var. Lotus çiçeği var kolumda biraz büyükçe. Bide halhal deseni var ayak bileğimde
Fuldenkcblt Pinars benim de 4 tane var sol kol içinde ölen kardeşimin adı ve tarihi sağ dirsekte yonca çiceği var sol dirsekte yine renkli bir kocaman kelebek var yüzün parmağımın iç kısmın da eşimle tanışma tarihimiz var 😍 Bende dövmeyi çok seviyorum yerleri uygun olduktan sonra çok hoş duruyor şimdi sıra oğlumun adın da 😊
CigdeminMevasi Pinars Allahnrazı olsun erken doğum yapmştm küvözde 3 ay kaldı snra vefat ettimmaşesed
Bulutbey Defnemm22 birde parmak baya acıyormuş. Arkadaşım babasının adını yazdırdı ağladı resmen. Ben ayak bileğime yaptırdım hissetmedim bile
Aryalinam Pinars sol ön kol içinde 20 cm kadar bir anka kuşu dövmem var çok severim dövme eşim izin verse kızımla eşimin adını yazdırmak istiyorum
Derin26 Pinars bende 7. Tane ama sadece 1 tanesi çok büyük sırtımda 8 de kızımın ayak izlerini yaptırıyorum 😊
sizdenbiri34 Pinars sol el bilegimde küçük bir kalp var sağ bacagimin arka kismindaysa minnos bir kedicik 😊
BalYapanSinek Sol el parmaklarımın hepsinde,sol yüzük parmağımın ikinci ekleminde,sol kol içinde,sol omzumda,sağ omzuma doğru,sağ kol içinde iki tane var,sağ bilek yanında ve sağ bilek üstünde var benim 😂
Denizdemirr Pinars 2 tane dövmem var biri sol kolumda K. Atatürk biri sağ ayak bileğimde kedi dövmesi saygılarr 😂 bu arada evet yapınca yaptırasın geliyo 😂
Kusannesi Pinars kesinlikle bir bağımlılık yapıyor bi tane köpeğimin portresi var kolumda şimdi oglumu yazdırdım oglumun portreside eşimde var kocaman. İnsan bi kere yaptırınca hep istiyo
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Pinars 1 tane dövmem var sol bilek içimde eşimin adı ve sevgili olsuğumuz tarih yazılı. Başka da yok. Yaptırmayı da düşünmüyorum. Evet dövme cok güzel ama sade ve öz yeterli. ☺️