Svdmm Bir iki defa dışında hiç arkada oturmadım, 15 aylık şuan. Zaten oto koltuğu solda yani azıcık dönsem görüyorum bi kol mesafesi müdehale de edebiliyorum. Hiç bir sorun yaşamadık biz. Keza kemeri vs yeterli ve doğru şekilde bağlıysa ve bebeğiniz huzursuz olmuyorsa yanında oturmanın bi anlamı yok güvenlik açısından.