belizedizeliz
sapling
Benim kizim 10 aylik ama bir yerden sonra sıkılıyor ben yanindayken bile agliyor , oto koltugunda oturmayi da pek sevmiyor ama alismasin diye kucagima da almiyorum , sanirim bana da hayal öne gecmek 😂sadece eline yemek icin birsey verirsem biraz uzun oyalanabiliyor , ozellikle siyah büyük erik , ben bir oradan yüruyeyim bakayim 😀