Ur1987 Tek çocuk istiyordum kendimi bildim bileli hiç düşünmedim ben 2.bir çocuk yapmayı baya baya rahattım 😂 ama insan tek başına karar veremiyor bazı şeylere eş illaki istiyor .16 sene sonra tekrar anne olmak varmış nasipte ama iyiki olmuş .Çok çok zor rahata alisinca ama çok seviliyor . Tavsiyemdir fazla çocuk isteyen ara vermesin