Ggdefne Canım boşver emzirmekte bir tercihtir .Belki sütün var ama psikolojik olarak sıkıntıların vardır yada kullanman gereken ilaçlar vardır bunun hesabını kimseye verme .Sen mükemmel bir annesin bunu düşün .Benim ilk kızımda psikolojim bozulmuştu emziremedim 1 ay bile sürekli mamayla besledim şimdi 16 yaşında Maşallah gayet sağlıklı bir genç kız oldu üstelik hemşirelik okuyor .Şu an 2. Bebeğimi büyütüyorum bunu hala şu an emziriyorum ama buda benim tercihim kimse emzirdi diye daha fazla anne olmuyor .9 ay onu karnında taşıyıp feda ettiğin uykular bile senin mükemmel anne olduğunu gösterir .