Sergl1425 Honey hepimiz süt ve pirinç unu ile büyüdük de simdi devir çok değişti ya alerji ler demir eksikliği yapan süt ler bnde anlamıyorum ama sağlıklı olanı yapmak zorunda yız☺️
Arc1993 Honey 9 da yese 10 gibi uyusa. 11 gibi uyansa ara öğün yiyebilir. Yoğurt ya da meyve. Ana öğünden yaklaşık 2saat sonra ara öğün uygun. Ara öğünden 1-1,5 saat sonra öğle yemeği daha iyi olur. Sonra yine ara öğün meyve ya d yoğurt. Sonra akşam yemeği.
Honey 12072011 öğlen mama yiyor mamadan 2,5-3 saat sonra öğle yemeğini yiyor 3-3,5 gibi ikinci uykusunu yapıyor :)
Havva2763 ozgurunannesi evet az baya ama öyle emiyo bugun irmikli muz ve öglen zorla pirinç çorbası verdim 3 veya 4 kaşik yedi zorla gelişim sütü falanmi yazdoraym kafayı yicek böyle zayıf olmaaimdan
Honey Hazelinannesi bu dönemede alışacağız artık zamanla, başta hepsi zor geldi aşama aşama alıştık hepsine 😘
12072011 Honey canım dediğim gibi yatırırken mamasını verebilirsin kalktıktan 1 saat sonra yemek yedirebilirsin araları biraz açman lazım zaten 3 saat çok kısa biz 10 da kahvaltı yapıyoruz 12 de mama yiyor 3 4 gibi ögle yemeğini Yiyor akşam da 8 de de akşam yemeği yani 10 dan 3 e kadar 6 saat oluyor ben o zaman dilimine mamayı koydum böylelikle sıkıntı yaşamadım