Arkadaşlar kızım yaşını doldurdu. Günde üç öğün mama üç öğün ek gıda şeklinde gidiyorduk. 1 yaş dr kontrolüne gittik ve artık mama vermeyebilirsiniz dedi doktorumuz. Günde 2 bardağı geçmeyecek şekilde günlük süt verebilirmişim. Kahvaltı öğlen yemeği ve akşam yemeği şeklinde 3 ana öğün yapıp, arada yoğurt meyve v.b verip akşam yatarkende süt şeklinde bir öğün programı yapaym o zaman dedim, olur dedi. Ama kafama takılan şu: kızım ek gıdadan 2 saat sonra mamayı nefessiz içen bir çocuk, ek gıdayıda yiyor ama çoğu zaman zorla yiyor, bu çocuk üç öğünle nasıl doyacak bilmiyorum. Araları çok fazla olacak, ben o araları mama ile takviye ediyordum. Ömrünün sonuna kadarda mama yemeyecek tabiki eninde sonunda sadece yemek yiyecek ama bilemedm 😬1 yaş sonrası bu düzene geçenler ne yaptı nasıl alıştılar mı merak ettim :) he aralarda kandırırsam emziriyorumda, emmek pek istemiyor ☺️