Alim7189 Ayza_moms sabah öğle akşam 6sar damla vermiştim canimm hala çok gazi olursa gece 11de de 6damla vermstim çok iyi gelmişti bu düzen bize
Rumeys0818 Kimyon çayı sana da bebeğine de iyi gelir. Bütün yemeklere katabilirsin. Ben ilk bebeğime hamileyken bi arkadaşım önermişti "yediğim baklavaya bile kimyon katıyorum diye abartma demiştim ama kesinlikle haklıymış.. 😊
Bernasel Ayseyucel33 çok doğru canım gazıda benim kız rahat çıkarıyodu mama değişincr gazda arttı rahatca uyuyo omdan sonra