Sevgili anneler hayırlı akşamlar artık o kadar yoruldum ki eşimle aynı şeyleri tartışmaktan bebeğimin mamasını verdim gazı çıkmadı uğraşıyorum çıkarıyım diye ağlıyo bebeğim aldı kucağına tekrardan mama veriyo bağırdı bana kadışma diye ben gazı çıksın diye rahatlasın istiyorum kızım da bugün uyuyamadı da doğru düzgün beni hiç dinlemiyor eşim napıcam bilmiyorum artık😔😔 bi de masajdan ve anasondan(çay) hariç farklı bildiğiniz gaz çıkarma yöntemleriniz varmı acaba? Teşekkürler 🙏