Kızlar bende bir sürü mama denedim hepsi gaz yaptı kabız yaptı ama bi arkadaşım da bana bim de satılan bebivita diye bi mamayı önerdi ondan aldım denedim şükürler olsun çocuklarım da ne gaz sorunu kaldı nede kabızlık şuanda 8 ayımız bitti 9. Aydayız ve kilo alımları da gayet iyi ikizlerim var oğlum 10 kilo önden gidiyor kızım 8 buçuk kilo bende mamalaraçok para vermeyin derim tabi herkesin kendi tercihi