Havva2763 Oglum 11 aylık ek gida pek yemiyor hipp mama kullanıyorum ama çok pahalı ve yetişmiyo yeni mamaya geçmek istiyorum sizce ne alayım???
Egurbuz20 Havva2763 canım ben de SMA kullanıyordum fiyatı baya arttı similaca geçtim similac ta Palm yağı olmayan nerdeyse tek mama onu dene serim kokusu biraz tuhaf ama hemen hemen her mama da var o koku ve çok uygun
Gnsl Havva2763 Bebelac kullanıyorum ben de. Memnunum. Her yerde de bulunabiliyor. Eczanede şok markette de.
Havva2763 Duruckl ilk güzeldi alimi şuan zayıf ama brn onun için degilde çok pahalı ve yetişmiyo heryerde bulamıyorm
oglunasik1anne Havva2763 2 bucuk yaşa kadar ama sadece akşam uyuyacagi zaman veriyordum sadece . Onun haricinde yemek yiyordu . İki yaşına kadar emmisti .
Havva2763 oglunasik1anne ya benim oglum ek gıda oek yemiyo agzına zorla veriyorm vitamin ilacı kullanıyorm ne yapıcam şaştım
oglunasik1anne Havva2763 Onu verebilirsin canım fiyat olarak da lezzet olarak da güzel oluyor . Ben içine pekmez koyup öyle veriyordum .
Havva2763 Sdnrruznn ben hipp kullanıyo fum dogdugundan beri ama artık çok pahali olmuş ve oglum mamayı çok içiyo ek gida yemiyo pek degiltirdigimde onu içmezse diyede korkuyorm
SelinKaan Arkadaşlar ben de kabız yapmayan kıvamı yoğun mama arayışındayım bebelac nutriconfor kullanıyoruz bilginiz var mı başka kıvamı yoğun mama