Busraae ben deldirdim 18 yaşımda bir kulagimi kapanmadi, ne uyduruyosunuz? Küçükken delmisler ama asılmış bir çocuk yırtık kulağım. Keşke yapmasalardi ben istersem deldirirdim ikinci deliği yaptırdığım gibi ne korktum ne kapandı ne acıdı.. boş konuşuyorsunuz. İsim ne ya neyi neyle kiyasliyosunuz? Dogurmasaydik o zaman şaka gibisiniz valla… Mecburi olan şeyle keyfi ve sonra da kendi karar verip yapabileceği şeyi karıştırıyorsunuz, aslında işinize öyle geliyor… Ne yaparsanız yapın ya deveye hendek atlatmak daha kolay