Hannur benim kızım 6 aylık büyüyünce kendi isterse yapsın ben asla yaptırmayı düşünmüyorum.
Annemler zamanında Benimkini doğar doğmaz yapmışlar şimdi asla küpe takmam, sevmem. Kızımda aynı şeyi yaşamasın istiyorum.
Basit bi mesele gibi görünüyor ama insanın kendi bedeni ve kendi kararı olmalı yönünde fikrim