Elifinannesi101019 Sdnrruznn öksürük göğüs sirt ve eklem ağrıları. Tek belirti ateş gibi her yerde ateş olcuyorlar ama atesim 36
Elfd Bendede ateş öksürük bogaz agrısı yok ama tat ve koku alamıyorum bide başım agrıyo üşütügümdenmi yoksa koronomu bilemedim sadece bu belirtiler var normal bi soguk algınlığındada olurmu bunlar
Hasret06 Elifinannesi101019 bu nasıl bi vurdumduymazlıktır insanları anlayamıyorum ben oldum oda olsun der gibi en yakının yapıyor bunu birde allah vicdan duygusu versin onlara sana da sabır 🙏
Alya123 Hemsirebianne bende tat ve koku alamıyorum 3 gündür ama test yapmadılar ateşim falan yok sadece tat ve koku kaybım var evde izole ölüm dediler 🤷♀️
Hemsirebianne Elifinannesi101019 merhaba emzirmemen gerekiyor azitro vermediler mi acaba ? Bende atlattım ilaçlarını düzenli kullanıp C vitamini de alırsan Kısa sürede atlatırsın çok geçmiş olsun
Elifinannesi101019 Hemsirebianne yok bu ikisini verdiler sadece o ne için kullniliyor bunun biri sitma biri antipyotik dedi doktor ama
Minikbebe Diğer postta emziremem yazmış birirsi, çok ilginç ya hasta olduğunu bile bile neden söylemezsin bebekli bir aileye hem de torunun. Yani bu naısl bir kafa??
eezgiciikk Elifinannesi101019 onu çok iyi araştırmak lazım. Her insanın bünyeside bir olmuyor o yüzden bişey diyemiyorum ama en azından fikrimiz olur.