Pazar günü kayınvalidemin testinin pozitif olduğunu söylemiştim dün vücut ağrılarıyla hastaneye gittim bugün pozitif olduğumu öğrendim. Bile bile lades dedikleri ve bize bunu söylemedikleri için benim canım yandığı kadar canları yansın inşAllah. Sorum şu çocuk doktoru ilacı kullanırken emzirebilirsin diyor ilacı reçete eden doktor ise emziremezsin diyor. Ne yapacam acaba kullanıp emziren var mı kızım 10 ay 15 günlük.