EsilaMeryemim Mommyandbaby Ümraniye çakmaktayım elden alabilirdim aama fiyatını şimdi gördüm kusura bakmayın ben uygun bişey bakıyorum bütçemi aşıyor hayırlı satışlarınız olsun
Mommyandbaby EsilaMeryemim hipp marka zaten başlı başına pahalı biz 160 tl ye aldık ve inanın üstünden birkaç kez kullandık sıfır gibi 900gr lık kutu
Mommyandbaby EsilaMeryemim eğer ihtiyacınız varsa bütçeniz neyse orta yolu bulalım siz kullanın israf olmasın dediğim gibi mamalar arasında en pahalısı hipp
EsilaMeryemim Mommyandbaby çok teşekkür ederim ben bütçemi söyleyim yanlış anlamayın lütfen verebileceğim rakam bu 50 tl şuan BİM’in mamasını kullanıyorum size uyarsa alırım ortak bi noktadan ablama aldırabilirim Ablam dudulluda oturuyor ş
Mommyandbaby MinnakAnne kargo ücreti almayacağım eğer isterseniz hemen göndereyim dediğim gibi elimde kalsın istemiyorum keçi sütlü golden goat mama alacağım bunun yerine oda çok pahalı hipp gibi :(
Umranberkay Mommyandbaby Merhaba! Görümce mn kizi hip kullanio eger 50 lira ya kabul ederseniz onu sorup size donus yprum sizde bize kargolatirsiniz olurmu
Mommyandbaby Umranberkay merhaba bu büyük boy mama birkaç gün önce 160 tlye aldım insaf nolur 50 tl gerçekten çok az kullanılmamış gibi sıfır mama zaten kullanan kişi mamanın pahalı olduğunu biliyordur yardımcı olun lütfen
Umranberkay Mommyandbaby dgru biliodur cnm ama maddi imkan dan dolayi alamadgini biliyorum o 350 gram olNi kullanio ve maddi imkNszliktan dolayı
Mommyandbaby Umranberkay tamam madem imkanı yok 100 tl ye vereyim bari benimde mama param çıksın olur mu ikimizinde işi görülsün
Umranberkay Mommyandbaby k bkmayin ya sordum bn gorumceme bn de bundan mem nun degilm ddi degstrcem mamami ddi
Huzurum42 Mommyandbaby bende satiyorum kizlar ayni mama kizima alerji yapti 350 gr olan birkac kere kullandım ve ayrica sleppy bez var 2 ve 1 numara 5 tane kullanıldı paketten.hepsine 50 lira istiyorum