Tugbad95 dilini dışarı çıkaramıyordu ve kaldıramıyordu kaldırmaya çalıştığında dil bağı aşağı çekiyordu dilini. Ve benim görümcemin çocuğunda vardı onunki bayağı sorun olmustu geç kestirdiği için , o yuzden bana demişti seninki doğduğunda ilk ağzına bakacam varsa hemen erken müdahale edilsin diye, o baktı farketti sonra eve uzman çağırdık o da onayladı dil bağı olduğunu ve gidip kestirdik.