Merhaba çocuğum 40 günlük. Gazlı bir bebek. Biogia damla kullanıyorum günde 5 damla. Şöyle bir sorunum var meme emerken 3 dakika falan normal emiyor sonra ağzından çıkarıp ağlıyor. Sürekli iki lokma alıp ağzından çıkarıp ağlıyor. Ağlama krizine girince meme vermeyi bırakıyorum genellikle 5-10 dk emiyor :( Sütüm elhamdülillah iyi hatta o ağzından çıkarırken dışarı çıkıyor süt. Neden olabilir bu olay anneler?? Burnunu temizliyorum gaz damlası veriyorum sancısı var diye mi? Bazen emerken karnı dönüyor duyuyorum. Var mı bir çözümünüz her gün ağlıyorum psikolojik olarak bittim :(