Egemmmm valla güzel kardeşim 1 ay kendimi parçaladım çocuk sarılıktı 24 saat mememde gezdirdim yetmedi ağzını açıp göğsümü sıkıp sütümü damlattım olmadı. 3.gün kontrolünde enfeksiyon çıktı 10 gün hastanede yattı. 2 aaatte bir emzirmeye alt değiştirmeye girerdim başkalarının bebeklerini emerken görür kendimi hırpalardım hep. Ah lohusalık… hatta bir anne vardı elinde telefon bebeği açlıktan küvözün içinde ağlama krizine girerdi kadın çocuğunu alıp emzirmez hatta emzirme saatlerine bile gelmezdi. Bende 10 gün hastanenin kapısında arabada yattım o yeni doğum yapmış halimle. Uğraşa uğraşa alıştıramadım bende süt kalmadı mamayıda severek içmedi kaç mama kaç biberon aldık artık saymayı bırakmıştım. Beslenme sorunu tamamen çocukla alakalı kendinizi hiç yıpratmayın ben yaşadıklarımı hatırladığım için söylüyorum kendinizi sakın üzmeyin bebekler öyle böyle büyüyolar tek ihtiyaçları anne sevgisi