Egemmmm emzirme duygusunu uzun uzunnnn yaşamak isterdim benimde kızım 1 ay 19 günlük ve bunu doğru düzgün tadamadık ikimizde tutamıyor uzun soluklu şu zamana kadar 10 kere falan anca tutmuştur ve o da 10 dk var yok arası ama süt sağıyorum mama takviyesi de yapıyorum. Çok cabaladım pes etmedim o öyle tutamayıp sinirlendiğinde falan ama yapacak bişey yok doysun da mamayla doysun önemli değil artık böyle düşünüyor insan napalım …