Elhafnur yeni doğum yaptığımda benim de öyle olmuştu emiyodu ama sertleşip kızarmaya başlamıştı sağiyordum yine geçmiyordu ben de hastaneye gittim, oradaki makinede iki mememide sağınca geçti kanallar tam açılmamış meğersem gitmesem mastit olurdum sizde belki hastaneye gitmeyi düşünebilirsiniz Bi.