Albayrakokur pek bilgim yok bu konularda ama düzenli verilmesi gerektiğini biliyorum doktorum düzenli şekilde ver ki yavrucak boşuna sancı çekmesin demişti. Sancı dan önce veriliyor ki amaç canı acımasın kıvranmasın. Öyle çok uzun süre de kullanılmıyor zaten ben 2 buçuk aylıkken bıraktım damlalar düzene soktu bağırsaklarını. 3 aylık olduk. Biogaia yı da bitmek üzere bitsin bırakacağım.