Misssimsek katree 40 o çıkana kadar 2 güne bir yikadik. Sonrasında da haftada 2 kere diye düşünüyorum 47 günlük olduk. Gizelce kurulayip bir kat fazla yada kısa kol giyiyirsa her zaman uzun kol giydirirsen usumez bence
katree Seremet58 teşekkür ederim evet öyle derler :) havalar soğuyana kadar bende her gün yıkayacağım
senceumrumdam1 katree canım ben o zamanlardayken her öğlen aldırıp hemde akşam aldırıyordum çok rahatlıyordu rahat rahatta uyuyordu.
Ymnsym3455 katree ben göbek bağı düştükten sonra her akşam yaptırdım cok rahatlayıp güzel uyuyorlar bu havada üşütmez merak etmeyin
KenaninAnnesi katree benim oglum 10 aylik ve dogdugundan beri hergun banyosunu yaptiriyorum hatta havalar cok sicak oldugunda sabah aksam yikiyorum sadece her seferinde sampuan veya sabun kullanmayin kuruluk yapmasin bebeginizde😘
Deletedmom388 katree Kışın bile her gün yıkıyordum bir şey olmaz merak etmeyin.Uyku saatinden önce yıkamanız daha iyi olur hem rahatlar hem de güzel uyur,doğru düşünüyorsunuz🙏🏻🌸
Muallimannecik katree 6 ay 26 günlük şubat bebeği doğduğundan beri her gün uyumadan evvel yıkarım maşallah hasta falan olmadı