katree bence biraz daha erken saatte yaptırtırsanız ileride uyku düzeninide daha erken saate almış olursunuz 9 geç bir saat bence şu an için fark etmiyor sık sık uyandırıp emziriyorsunuzdur ama 2,5-3 aylık olduktan sonra uzun süre tok kalıp uyumak isteyecekler
benin fikrim en geç 7,30 gibi yaptırıp gece uykusuna yatırmanız her gün bu şekilde yaparsanız düzenede oturur ve hep duştan sonra uyumak ister 💕