Reyyan34 Tembel anneler mi? Yersiz bir laf etmişsiniz.Blw yi araştırmanızı tavsiye ederim.Kızım 1 yaşında, 7.aydan beri uyguluyorum ve birçok şey kattığını düşünüyorum gelişimine.Yemek seçmiyor,dokuları öğreniyor,büyük/küçük kavramını öğreniyor,sıcak,ılık,soğuk bunların hepsini kendisi keşfediyor ve daha bir sürü şey…Siz uygulamadınız kendiniz yediriyorsunuz diye biz tembel mi olduk şimdi😄Kusura bakmayın ama saçmalık.Sıvı gıdalar hariç her şeyi kendi yiyor ve çok şükür asla da yemek seçmiyor ve ben bunu blw yöntemine bağlıyorum👌🏻