Reyyan34 birincisi her bebek aynı değildir oturamaz vs çok yanlış. Benim bebeğim 5 ay 2 günlük desteksiz oturuyor. Ve bunu 10 günde öğrendi.
İkincisi blw 12 aylık olana kadar bebeğin ana besini zaten yine süttür.
Üçüncüsü blw de çocuk ihtiyaci kadar yemeği öğrenir obezite riski düşer
Dördüncüsü ince kas gelişimi için çok önemlidir ve daha sağlıklıdır. Ara vermeden 10 dakikada ağzına hızlı hızlı birşeyler tikistirilmadigi için çocuk yemekten zevk alır
Ve son olarak herşey bebeğin elinde olduğu için hem bebeğin üstü hem mama sandalyesi hemde çevresi kirlenebilir ve anne sırf bebeği kendi icgudusuyle beslenebilsin zevk alsın öğrensin diye her öğünde o kadar çok alanı temizler. Asla tembel anne işi değildir. Kimse size blw uygulayın demiyor. İstediğiniz gibi çalışkan anne olun kendi tabirinizle. Ama başkasının yöntemine ve hatta anneligine laf ederek psikolojik şiddet uygulamayın