Bahar_Asel Uyaninca 12ye kadar sekersiz cay su yada kahve icebiliosun 12de kahvalti yapiyorum abartmadan herseyden yiyorum saat 2-3 gibi meyve yada tatli yada dondurma yiyorum aksam 5-6 gibide aksam yemegimi yiyorum evde ne varsa artik ondan sonra yine ögle 12ye kadar su filan iciyorum ( normalde 8e kadar yiyebilirsin ama ben 6dan sonra yemiyorum )