Ececik07 Ceyll sakince 1.5 ayın geçmesini bekleyin yapacak bir şey yok bu atak dönemi ve bitirdi bizi de
Mucizemveben90 Deletedmom14 bende 2 hafta dıye bılıyordum ama herkes bir ay sürüyor yazmıs her gün mü aynı zor gecıcek acaba
Ozleem Deletedmom14 valla dedigim gbi 2-3 hafta cok kötü gecti uykusu geliyodu agliyodu nefesi kesilene kadar uyutuyorum 5 dakika sonra uyanio hep mizmiz .. ama bi kac gündür iyi sadece uyukuya dalarken biraz zorluyo yine okadar 20 gün oldu iste
Mucizemveben90 Sedaaa1 aynı benımkıde boyle ya asla susmuyor ciyak ciyak ağlıyor biryerı agrıyor gibi
Mucizemveben90 Betulcukur bende ıkı gündür o kadar cok agladımkı hem uykusuzluk hem ağlama başım catlıyor artık
Betulcukur Mucizemveben90 aynı bende öyleyim ya agliyo susmuyo benimde icim gidiyo o ağladıkça ama çok canım sıkılıyor
Anneolmak_ Ceyll Hahahah 5. Aya yeni girmiş bir bebek annesi olarak sesleniyorum sana bu daha başlangıç 😂😂 benim bebeğim ki gıkı çıkmıyordu şimdi tam bir cazgır karı oldu başıma😂
CemileF Ceyll 4 aylık olmaya 3 gün var gram uyku yok geceleri. Kıpır kıpır. Cin gibi. Akıl sağlığım kalmadı. Zaten gram vardı.
Duygusm Ceyll Hoşgeldin atak dönemi 😊 çok benzer bir konu açmıştım, gece iki kez uyanan kızım huysuz bir kıpırdak oldu diye 😄 sabırla geçecek annesi, o kalktıkça siz yatırın, uyandıkça uyutun. Zor bir dönem, sabır 🙏🏻
Hebunturan Ceyll benim kizımdaa öyle emme reddi huysuzluk sinir krizi uyumamaya direnme kısalan gündüz uykuları bunlar hep atak döneminden kaynaklı. Geçiyormuş bir süre sonra.
Gzdnz Ceyll 4 ay 6 günlüğüz bizde. Sanırım atak haftasındayız o yüzden böyleler. Güzel uyku düzeni oluşturmuştum ama 2-3 gündür uykusundan ağlayarak uyanıyor 2-3 kez geceleri tekrar uyutmak zorunda kalıyorum gündüzleri de cok sık uyanıyo uykuya dalamıyor.. bir an evvel geçmesi dileğiyle