Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 4 aylık ve iki gündür çok huysuz, keyifsiz ve ağlak. Gündüz uykuları güzel ama akşam 8:30 da uyuyup arada bi emmek için kalkıp sabah 8 e kadar güzel uyuyan oğlum gitti sanki yerine 2 gündür öyle değil yarım saatte bir kalkan bi bebek geldi. uyku düzeni iyice bozuldu. Ne yapılmalı bu dönemi nasıl atlatmalıyım?