Yasemin41 merhaba üzerinden geçmiş ama yavrunuz nasıl şuan da benim 11 bucuk aylık kızım var bızde de testlerde cıkmayan bagırsak tepkılı alerji var. Uyurken sürekli dönüyor, dr’muz reflü de var dedi. Sürekli emdği için bebelac thickener verdi aksam yatmadan once kullanıyorum sadece. Sizin yavrunuz nasıl? Düzelme oldumj ?