Neslihanysldl hic korkma bak benimki 5 ay boyunca aynı kilodaydi o kadar hareketli ki inanamazsın yiyor ama asla kilo olarak görünmüyor
Dis dönemleri atak donemleri zaten iştahsızlık olur ona denk geldiyseniz kilo almaz aksine verir hic dert etme
Ben simdi takviye vitamin kullanıyorum
Kiloya etkisi belki yok ama eskisi gibi yememezlik yapmiyo ve direncini arttırıyor
Doktorundan rica et ayına uygun vitamin yazsin