Neslihanysldl aşk olsun ben kabalaşmadımki , fazlaca endişelenmişsiniz dedim doğum kilosuna gayet normal güzelde almış dedim 😁
burda o kadar çok yazan anne varki . 3 aylık bebeğim 7.5 kilodan tutun. 2 yaşında bebeğim 18 kilo normalmi herkes zayıf diyora kadar neler okuyoruz buda öyle bişey gibi duruyor :)
sorunuzda kilo verdiğini yazmadığınız için değerlendirmeyi sadece kilosu üzerinden yaptım persentil tablosuna göre gayet iyi ilerlemiş dedim , postunuzda kilo verdi deseydiniz emin olun ona göre derdikki yaz mevsimi bebeğniz terlemiştir fazla su kaybetmiştir diş döneminde ishal oldumu vs diye sorardık bile :)
içinizi rahatlatmak amacı ile hatta yazdım biz napalım ya bizimkiler daha zayıf diye :)
sakin olun biraz herşeyi ters kısmı ile okumayın sizi üzmek sinirlendirmek değil , aksine rahatlatmak amacı ile yazıyoruz hepimiz:)