Prnssm-23 canım vicco almıştım ben çok rahat ayakkabıları yumuşacık derisi ve ilk ayakkabı giydirmek zor oluyor o yüzden ön dili de baya öne doğru geliyor çok rahat giyiyor . Biz 10 aylıkken almıştık kuzum erken yürüdüğü için yürüyene kadar lcw, h&m patik tarzı ayakkabılarımdan giydiriyordum . Doktorların önerisi çıplak ayak yürümeleri bi de canım