Prnssm-23 Kızlar ne zaman aldınız ve ne tür bi ayakkabı seçtiniz almak istiyorum kızım ayağa kalkıp tutunarak yürüyor dışarıda biraz yürütmek istiyorum önerilerinizi bekliyorum
Tupbebekannesi Prnssm-23 biz 5 aylikken gittik meger yurumeye baslamadan alinmiyormus 7 ay 1 haftaligiz daha yeni emekleyecegiz😄
Defnemm22 Prnssm-23 tek başına yürümeye başladığında alabilirsiniz benim kızım hiç sıralamadı kalktı yavaşça yürüdü biz ozaman aldık
Zeyzey2019_ Prnssm-23 yürümeye başladıktan sonra aldık. Evde iyice deneyimlemeden dışarıda çok zorlanabilir, korkabilir. Evde çıplak ayakla iyice yürüsün o zaman alabilirsiniz. Biz vicco aldık çok da memnunuz. Iki ayakkabısı da vicco
Prnssm-23 Tupbebekannesi ama insan heyecanlanıyor benimki de başlamadı 11 aylık ama almak istiyorum çok 😄😄
gezentianne Prnssm-23 Evet markanın adı vicco ortopedik ayakkabılar ilk adım için herkes onu öneriyor çevremde xanm
Prnssm-23 gezentianne çok teşekkür ederim canım büyük ihtimalle onu alıcam ama tam yürümeye başlasın öyle inşallah
Prnssm-23 Kubra_2019 evet herkez onu söylüyor ben genelde Adidas’ın patik ayakkabılarına bakmıştım tabanı yumuşak diye
Prnssm-23 Mom061 ben Adidas’ın patik ayakkabılarına bakmıştım ama herkez vicco diyor galiba fikrim değişti
Kubra_2019 Prnssm-23 bilemiyorum ki internetten alamyaacgim ben HM de var nike veya Hummel in mağazasından alırım.ben ayağına göre belli olmuyor cunki minis ayaklar gir gel yapsın istemiyorum