Krsmngl Benim kizimi ben hastanede öldu sandim oyle uyuyordu elleri yana dusmustu.Meger sariligi varmis.Cok cok zor uyanirdi.Sık sık emzirmek gerekiyor.Uyusa bile uyandiracaksin emzireceksin.
1.Burnunu sık.
2.Ayak topuguna bastir.
3.Yuzunu koltuk altini temiz islak bir mendille sil.
- Altini ac.
Biz bunlari ve turlu turlu seyleri yaptik.Emzirdik.