Ayyssggll Senin gibi boşa yaşamaktansa boş konuşmak daha iyi bence. Amcamın kızı kaçtı, evlendi. Adan uyuşturucu bağımlısı. Aldatıyor, üstelik hamileykende bayıltana kadar dövüyordu. Zar zor ikna ettik baba evine döndürdük. Amcamın durumuda kötü. Doğru dürüst işi yok, geliri yok. Dükkanından elde ettiği gelir sadece ekmek almaya yetiyordu genelde. Boşanma, davası açıldı, adam boşamıyor, davalara gelmiyor. Kuzenim defalarca aldırmaya kalktı. Korkusundan sadece bana anlatırdı aldırmak istediğini. Her defasında engel oldum. Babası yok, benim param yok, canım şunu çekse alamıyorum bile çocuğa nasıl bakıcam diye türlü bahanelerin arkasına saklandı. Eczaneye gidip hamile olduğunu söylemeden türlü ilaçlar istedi belki bebek düşer umuduyla. Gerektiği yerde cebine para koydum. Kendi küçücük kızımla bayırlardan koşa koşa ağlaya ağlaya engel olmaya eczaneye gittim defalarca. Elim kolum dolu kızımla bayırlardan çıkıp amcamın evine gittim. Canının çektiğini gücümüz yettikçe eşimle almaya çalıştık. Boşanamadığı eşi şuan imam nikahlı 2 kadınla yaşıyor, gününü gün ediyor kendi memleketine kaçtı. Şimdi noldu biliyor musun, o çocuğu doğurdu. 2 yaşına getirdi. Durumu olmayan babası hem batmak üzere olan dükkanını canla başla işletmeye çalışıyor hem koskoca adam ekstra işler yapıyor. Ne için? Aman bebeğe bişey olmasın diye. Yakından yaşadık ve biliyoruz. Söylediklerimin hiç biri boş değil, boş olan senin kafanın içi. Beyinsizsin. Doğruları söylediğim için zoruna gitti çirkef çirkef sıçrıyorsun şimdi. Madem iki çocuğa bakması zor gelecek, hadi ilk çocuğunu öldür, karnındakini doğur. O da senin çocuğun ne de olsa? Kime ne anlatıyorum ki bu söylediğimide anlamazsın nede olsa. Umarım rabbim sana insanlık, annelik duygusunu tattırır. Biri olmasa biri olur. Senin sorunun, iki çocukla baş edememen, eşinle sorunların olmansı, baba evinde olman değil. Senin sorunun 5 dakkalık zevkin. Boş konuşma. 👋🏻