Ben kimseyi kandırmadım
evet hemşireyim
evet anneyim
evet babamın evindeyim artık bugün doktora gittim nokta kadar kese göründü
beta hcg nin dün öyle çıkmasına doktorda anlam veremedi
eşimle sorunlarım ilişki zamanı yoktu
bugün yine eşimle gittik kanlı bıçaklı değiliz zaten olamayız da bebeğimiz var ama aşılamayacak sorunlarımız var ailesel şeyler
yazdıklarınızın hepsini okudum
9 ay neler yaşadım bir ben bir Allah biliyor yine söylüyorum yaşamasan kimse bilemez lütfen biraz anlayış o da yoksa saygı