minikfare Gokcedurusmomm bizimki de34,5 tu doğduğunda erken doğdu ama yavaş ilerliyor bakalımbizimki inş bi sorun çıkmaz
minikfare Nltka ben sezeryabla doğum yaptım vücuduna göre ufak görünüyor alın kısmında da çöjüklük var doğduğundan beri geçmedi
Defnezeynep1 minikfare benim ki de 3 aylık ve baş çevresi 37. 32 olarak doğmuştu benim ki dr geriden geliyor ama düzenli artış var çocuk nörolog bile sorun etmedi. Düzenli büyüyor ise sorun yok. Her bebek farklıdır
minikfare Defnezeynep1 doğduğunda da nörolojik problemler yaşamıştık 4. Ayda o da kontrole çağırmıştı bakalım gideceğiz yanına
bayankitapkurdu minikfare bizimkini biraz büyük dedi doktor hatta ama önemli değil gelişimi de önde dedi
Esarikayy minikfare bingildaginin 1 seneden önce kapanmamasi lazım. Küçülüyor olabilir ama kapanacak kadar küçüldüğünü hissediyorsanız mutlaka doktora götürün. Bildiğim kadarıyla daha yakından takip yapılıyor.
Ogullarinaasikanne minikfare bıngıldak durumunu bilmiyorum canım ama benim oğlumun kafası anne karnındaykende büyüktü hla büyük. 4 ay 6 günlükken 43 cm idi. doktor ne diyor bu durum için ?
Herkan1807 Merhabalar bıngıldağınız ne zaman kapandı baş çevresi büyümesi nasıl ilerledi yardımcı olurmusunuz