minikfare Merhaba arkadaşlar bebeğim4 aylık oldu ama baş çevresi büyümüyor bıngıldağı kapanmak üzere.alnının üst kısmıda doğumdan beri çökük.doktora gitmek istiyorum ama köydeyim.bilenler yazabilirimi? Normalim? Bizimki 39,5 şu an
2cocukluanne222 minikfare ahaha canım emin ol genelde çoğu erkekler böyle hastaneyi gitmeyi seviyonuz diyen çok duydum benim eşimde babamda öyle der hastaneye gidince gezmeye gidiyonuz saniyonuz aman kosun koşun derler
bayankitapkurdu minikfare bizimkini biraz büyük dedi doktor hatta ama önemli değil gelişimi de önde dedi
Defnezeynep1 minikfare burada ki bebeklerle kıyaslanması çok yanlış. Doğduğunda kafa çapı kaç cm di onuda yazarsanız büyümüş büyümemiş ona göre yorum yapılır canım.
Nltka Bebeğinizi normal mi doğurdunuz ? Ben doğumda ıkınmakta çok zorlandım . Bebek çıksın biraz alın kısmından benim doktorumda bastırmış . Bizimkinde çöküklük var ama çocuk doktorum herhangi bir şey demedi çok kötü durmuyor hafif yani o kısmada saç geliyor zaten . Şuan 4 buçuk aylık 43 cm kafası benimkinin. Boyu 70 cm kilosu 8 kg . Benimki biraz babayiğit bir bebek 🤣 belki genetiktir sizin . Şuan bilimsel birşey söyleyemem doktor daha iyi bilir ama boyu kilosu nasıl baktığınız zaman kafası çok mu ufak görünüyor yoksa orantılı öı duruyor
minikfare Nltka ben sezeryabla doğum yaptım vücuduna göre ufak görünüyor alın kısmında da çöjüklük var doğduğundan beri geçmedi
Gokcedurusmomm Doğduğu zaman ki başçevresi önemli kızım doğduğunda 33 cm di şuan 3 buçuk aylık 39 cm doktora sorduğumda minyon bir bebek zaten sürekli büyümesi önemli kaç ile doğduğu ve her ay ne kadar büyüdüğü önemli doktor zatrm 1 yaşına kadar takip ediyor düzenli büyüyüp büyümediği ayına göre hareketleri bsşını dik tutabilyor ku bunlar önemli minikfare
minikfare Gokcedurusmomm bizimki de34,5 tu doğduğunda erken doğdu ama yavaş ilerliyor bakalımbizimki inş bi sorun çıkmaz
gozdem006 minikfare bıngıldağı kapanmak üzere diyorsunuz ve baş çevresi küçük ayına göre doktora götürün ihmal etmeyin
Heide minikfare benimkide 4 aylik 38 cıktı baş çevresi ama bingildagmzda bir sorun yok genetikdir dedi ebe ama yinede içimiz rahat edsn dye doktora gosdrcz
Alprn4 Bugün 4 aylık ölçümümüz yapıldı baş 41 cm di doğumdaki baş çevresi ile alakalı olabilir çok bişey yok gibi sanki sağlık ocağına sordunuz mu ne dedi
minikfare Alprn4 onlar perdeymiş olarak geride önceki ölçümlere göre az ilerliyor dediler takip edelim dediler
iki_prens_annesi_ minikfare dogdugunda kacti bas cevresi bizim 41 bucuktu 3 aylikken dogdugunda 34 cmdi ama gözle görülür bi küçüklük yoksa sorun olcagini sanmam gelisme cagindalar bi anda gelişebilir